Διαδικτυακή Διδασκαλία και Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Instructor
K T
1 Student enrolled
0
0 reviews
  • Description
  • Curriculum
Game_based_learning.png

Οδηγίες

Μπορείς να ξεκινήσεις το μάθημα, εφόσον έχεις κάνει εγγραφή σε αυτό.
Επίλεξε το κουμπί Έναρξη Συνέχεια αν έχεις ήδη ξεκινήσει το Μάθημα). Μπορείς αν θέλεις να μεταβείς απευθείας  στην καρτέλα Εκπαιδευτικό Υλικό όπου θα δεις όλες τις διαθέσιμες ενότητες.

Περιγραφή Μαθήματος

  • Εισαγωγή στις θεωρίες μάθησης και στη σύνδεσή τους με τη διδασκαλία και αξιολόγηση στη διαδικτυακή/μικτή εκπαίδευση
  • Σχεδιασμός μαθήματος και εφαρμογή νέων τεχνολογιών (immerging technologies) στην εκπαίδευση

Δομή και Οργάνωση του Μαθήματος

Το περιεχόμενο του μαθήματος είναι οργανωμένο σε μια ενότητα όπου υπάρχει το υλικό μελέτης και το Quiz αυτο-αξιολόγησης.

  • Διαφάνειες: Παρουσίαση του υλικού σε μορφή διαφανειών (slides) και pdf.
  • Quiz: Quiz αυτο-αξιολόγησης, με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής ή/και Σωστού/Λάθους

Περίγραμμα Μαθήματος

Tο υλικό που καλύπτεται στο μάθημα περιλαμβάνει τα παρακάτω θέματα:

  • Εισαγωγή στις βασικές θεωρίες μάθησης
  • Τρόποι εφαρμογής εποικοδομισμού στη διδασκαλία
  • H Ταξινομία Στόχων του Bloom
  • Επιλογή θεωρίας μάθησης και διδακτικής μεθόδου
  • Σχεδιασμός μαθήματος και αξιολόγησης για διαδικτυακή και υβριδική διδασκαλία
  • To μοντέλο ADDIE
  • Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης
  • Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση: Μάθηση μέσω Παιχνιδιού και Επαυξημένη Πραγματικότητα

Μαθησιακοί Στόχοι

Στο πέρας το μαθήματος, ο εκπαιδευόμενος αναμένεται να:

  • Αναγνωρίζει διαφορετικές διδακτικές μεθόδους με βάση τις θεωρίες μάθησης
  • Εφαρμόζει εποικοδομιστικές μεθόδους στη διαδικτυακή και την παραδοσιακή διδασκαλία
  • Αξιοποιεί τα εποικοδομιστικά στοιχεί των συστημάτων διαχείρισης μάθησης
  • Κατανοεί την ταξινομία στόχων του Bloom
  • Κατανοεί τη μεθοδολογία σχεδίασης μαθήματος για τη διαδικτυακή ή μικτή διδασκαλία
  • Γνωρίζει τα είδη και τις μορφές αξιολόγησης στη διαδικτυακή ή μικτή διδασκαλία
  • Γνωρίζει τα οφέλη και τους τρόπους υλοποίησης της μάθησης μέσω παιχνιδιού
  • Αξιολογεί την εφαρμογή νέων τεχνολογικών στην εκπαίδευση όπως Εικονική και Επαυξημένη Πραγματικότητα
Μετάβαση στο περιεχόμενο